Job 35 van 84


Report this listing

Solliciteren



Winkel Manager - tuin meubelen


Functie

Ben jij klaar voor een baan met verantwoordelijkheid, vrijheid, veel sociaal contact én werk je graag binnen een stabiele organisatie in volle groei? Wij hebben een uitdagende positie als winkel verantwoordelijke voor jou beschikbaar!

Ontdek hier hoe jij het verschil kunt maken in een inspirerende omgeving!

Als Shopmanager verwelkom je elke bezoeker met oprechte gastvrijheid. Met passie adviseer je klanten, altijd professioneel en klantgericht. Jouw commercieel gevoel en affiniteit met design zorgen ervoor dat je het maximale verkoopresultaat behaalt met jouw team. Rapporteren doe je aan de regiomanager, die de schakel vormt tussen het hoofdkantoor en jouw winkel.

Jouw nieuwe werkgever wil klanten inspireren om meer uit hun buitenleven te halen met een divers assortiment tuinmeubelen. Of de buitenruimte nu groot of klein is, deze producten zijn ontworpen met oog voor comfort en duurzame materialen. Voel je thuis bij deze groeiende organisatie, waar je niet zomaar een collega bent, maar een onderdeel van een familie!

Solliciteer nu en ontdek de mogelijkheden voor jouw carrière!

Je wordt uitgenodigd op het Actief kantoor van Aarschot  voor een eerste gesprek, gevolgd door een kennismakend gesprek bij de klant.

Heb je vragen? ==> Bel ons op 016.68.98.00 of stuur een e-mail naar actief.aarschot@actief.be.

Wees er snel bij, want de eerste ronde voor sollicitanten vindt volgende week al plaats. Maak deel uit van hun groeiende team en creëer een (buiten)thuisgevoel voor elke klant!

Jouw profiel

  • Ruime ervaring in retail of in een leidinggevende functie.
  • Bereidheid om in het weekend en op feestdagen te werken.
  • Affiniteit met tuinmeubelen en accessoires.
  • Technische steun verlenen aan het team (informatie over producten, beheer van conflicten, behandelingen van klachten van klanten, ...)
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • De activiteiten van een team coördineren
  • De verkoopruimte inrichten en de producten in de vitrines, etalages, ... uitstallen
  • De producten ontvangen
    De levering met de bestelbon controleren
    Producten opslaan of in afdelingen plaatsen
  • Domein: Inrichting en uitrusting van een woning
  • Promotie-acties voor klanten organiseren
  • De organisatie van een verkoopeenheid ontwerpen en toepassen (uurroosters, materiaal, ...)

Aanbod

  • Een gevarieerde baan met verantwoordelijkheid en ruimte voor groei.

  • Een on-the-job opleiding door ervaren collega's
  • De kans om ons sterke merk te helpen opbouwen.
  • Samenwerking met toffe, jonge en dynamische Thuisgenoten.
  • Een competitief salarispakket 14.96€ bruto / uur met bonus op de omzet.
  • Aantrekkelijke extralegale voordelen
  • Een bedrijfswagen bij in vaste dienstname na 6 maanden
  • Maaltijdcheques 8€ / gewerkte dag
  • Ecocheques 250€ / jaar & koopkrachtpremie 188€ / jaar

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht